-->

Free Midi Lagu - Sewu Kuto - Didi Kempot



Angel Shared. Free Midi Lagu - Sewu Kuto - Didi Kempot.
Berikut cuplikan Lirik Lagu Sewu Kuto " Umpamane kowe uwis mulyo...Lilo aku lilo...Yo mung siji dadi panyuwunku...Aku pengin ketemu... "

Untuk mendukung para musisi, penyanyi dan band yang bersangkutan, anda bisa berlangganan atau membeli lagu ini lewat media digital resmi seperti Google Play Music, Apple Music, iTunes, Amazon Music, Qobuz, Langit Musik, JOOX, Spotify, Deezer, KKBOX dan media pembelian resmi online musik lainnya atau anda juga bisa mendengarkannya dan melihatnya lewat saluran Youtube resmi dari label atau penyanyi yang bersangkutan.
***


Lirik Lagu Sewu Kuto
By Didi Kempot

Sewo kuto uwis tak liwati
Sewu ati tak takoni
Nanging kabeh
Podo rangerteni
Lungamu neng endi
Pirang tahun aku nggoleki
Seprene durung biso nemoni

Wis tak coba
Nglaliake jenengmu
Soko atiku
Sak tenane aku ora ngapusi
Isih tresno sliramu

Umpamane kowe uwis mulyo
Lilo aku lilo
Yo mung siji dadi panyuwunku
Aku pengin ketemu
Senajan sak kedeping moto
Kanggo tombo kangen jroning dodo

Wis tak coba
Nglaliake jenengmu
Soko atiku
Sak tenane aku ora ngapusi
Isih tresno sliramu

Umpamane kowe uwis mulyo
Lilo aku lilo
Yo mung siji dadi panyuwunku
Aku pengin ketemu
Senajan wektumu mung sedhela
Tak nggo tombo kangen jroning dodo

Senajan sak kedeping moto
Tak nggo tombo kangen jroning dodo



Download Free Midi Lagu - Sewu Kuto - Didi Kempot




*update 16 Maret 2020


Related Posts

Posting Komentar

Subscribe Our Newsletter